Our accountants are professional, with long experience and extensive knowledge

A flexible approach to each company, taking into account the specifics of the company

Personal communication by e-mail or telephone

Possibility to use accounting software as a main user

Accounting

Raamatupidamisteenuse hind tuleneb teenustöö mahust.

  1. A customer with a stable business volume has the opportunity to agree on a fixed monthly fee. In the event of a significant increase or decrease in the workload, the service fee can be changed by agreement.
  2. Teine võimalus on määrata teenustöö mahtu lähtuvalt raamatupidamiskannetest tulenevatest kanderidade arvust. See variant sobib muutuva tegevusmahuga ettevõtetele (hooajalised, alustavad firmad vms). Perioodi kanderidade arvu on võimalik programmist välja võtta.

 

Current (monthly) accounting:

Workload in rows: Monthly fee: Entry price:

0 kuni 100                                                                     € 160        € 1,60

101-200                                                                        € 300         € 1,50

201-300                                                                        € 390         € 1,40

301-400                                                                        € 480         € 1,30

üle 400 kande puhul kannete arv * 1.20€

  • Minimaalne kuutasu teenustöö eest  –  100€.
  • Kandepõhise raamatupidamisarvestuse teenusele lisandub kuutasu 50€.

    • Teenus sisaldab kogu seadustega ettenähtud raamatupidamis- ja maksuarvestust, deklaratsioonide esitamist maksuametile, statistikaaruannete esitamist statistikaametile, muude firmasiseste aruannete (saldoaruanne, müügi- ja ostureskontro, tasuda maksud) saatmist firma juhatusele, 1h konsultatsioone raamatupidamis- ja maksuküsimustes.

Arrangement of previous accounting periods:

  • 1-2 kuud  –  100% kuutasu x kuude arv
  • 3-6 kuud  –  75% kuutasu x kuude arv
  • 7 ja enam  –  50% kuutasu x kuude arv

Hindadele lisandub käibemaks! Hinnad on fikseeritud alates 01.01.2025.

Alates 01.07.2025 on Eestis käibemaksu standardmäär 24% senise 22% asemel.

Staff and payroll
  • Palgaarvestuse sisseseadmine  –  50€/kord
  • Arvestus igakuine  –  10€/inimene
  • Lepingute ja muude dokumentide koostamine  –  alates 35€/tund

Hindadele lisandub käibemaks! Hinnad on fikseeritud alates 01.01.2025.

Alates 01.07.2025 on Eestis käibemaksu standardmäär 24% senise 22% asemel.

Preparation and submission of declarations to the Tax and Customs Board

Declarations are prepared and submitted by the monthly deadline by sending the Tax Board balance and payment information to the customer by e-mail.

Preparation of accounting reports
  • Preparation of the annual accounting report - from 100€.
  • Vahebilanss ja kasumiaruanne  –  alates 100€.
  • Äriplaani või selle finantsosa koostamine  –  alates 240€.

Hindadele lisandub käibemaks! Hinnad on fikseeritud alates 01.01.2025.

Alates 01.07.2025 on Eestis käibemaksu standardmäär 24% senise 22% asemel.

Preparation of interim reports
  • for banks
  • for credit companies
  • for other finance companies
Additional services
  • Müügiarvete koostamine  –  2€/tk
  • Ostuarvete tasumine  –  2€/tk
  • Muu töö  –  dokumentide korrastamine, koostamine ning väljasõidud teenuse tellija poolt  –  50€/tund.

Hindadele lisandub käibemaks! Hinnad on fikseeritud alates 01.01.2025.

Alates 01.07.2025 on Eestis käibemaksu standardmäär 24% senise 22% asemel.

Do you want to get a more personal offer or the service you are interested in was not listed? Get in touch; get in contact!

We will contact you as soon as possible.

Scroll to Top